FAQs
Hvordan kan jeg kontakte GearGoods?
Du kan kontakte os på info@geargoods.dk eller gennem vores livechat, hvor vores kundeserviceteam vil være glade for at hjælpe dig med alt, hvad du har brug for!
Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Da vi bestræber os på at behandle ordrer så hurtigt som muligt, skal du anmode om eventuelle ændringer/annulleringer inden for 12 timer efter bestillingen. Alle anmodninger efter denne tid vil blive afvist.
Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
Vi accepterer alle større kreditkort (VISA, Mastercard)
Hvornår vil min ordre blive behandlet?
Alle ordrer håndteres og afsendes fra vores lager. Vær opmærksom på, at der kan være længere behandlingstid for din ordre i ferieperioder og ved udsalg. Vi behandler ordrer fra mandag til fredag. Ordrer vil blive behandlet samme dag hvis der bestilles inden klokken 12:00, ellers sendes den afsted næste hverdag. Bemærk, at vi ikke sender i weekenderne.
Hvor lang tid vil det tage at modtage min ordre?
På grund af stor efterspørgsel kan der gå mellem 1-3 dage, før ordrer ankommer.
Hvad hvis jeg ikke modtager min ordre?
Hvis du ikke modtager din ordre inden for 30 dage efter afsendelse, er du berettiget til fuld kompensering.
Hvordan returnerer jeg en vare? Kontakt os venligst på info@geargoods.dk Bemærk, at vi kun accepterer returneringer af varer inden for 14 dage efter modtagelse af produktet.
Hvad hvis den/det vare(r), jeg har modtaget, er defekt(e)/forkerte/beskadigede?
Kontakt os, hvis du har modtaget varer, der er forkerte, mangler og/eller defekte. Angiv venligst dit ordrenummer, fotografier af varen(e) og alle relaterede oplysninger, når du modtager din pakke. Vi vil gøre vores bedste for at løse din sag hurtigst muligt.
Hvornår vil jeg modtage min refundering?
Alle refunderinger vil blive krediteret til din oprindelige betalingsmetode. Hvis du har betalt med kredit- eller betalingskort, vil refusionen blive sendt til kortudstederbanken inden for 7-10 hverdage efter modtagelse af den returnerede vare eller annulleringsanmodningen. Kontakt venligst kortudstederbanken for at få oplysninger om, hvornår kreditten bliver ført til din konto. Hvis du endnu ikke har modtaget en kredit for din returnering, skal du kontakte din bank/kreditkortselskab. Det kan tage lidt tid, før refunderingen bliver ført til din konto.